Az IPOSZ (Ipartestületek Országos Szövetsége) elnöke, Németh László, és az IPOSZ főtanácsadója, Rettich Tamás, számottevő eseményen vettek részt a közelmúltban. Az esemény nem volt más, mint a "Hausbrandt E Trieste Közép-európai Kultúra és Kereskedelem Megnyitója," mely a századnyitó események egyike volt.
A Hausbrandt E Trieste név összeforrott a minőségi kávéval és a kiváló kereskedelmi kapcsolatokkal. Az esemény célja az volt, hogy ünnepelje a közép-európai kultúrát és kereskedelmet, miközben megemlékezik a cég hosszú történetéről, mely egészen 1892-ig nyúlik vissza.
A Hausbrandt márka az évek során kiterjesztette hatókörét, nem csak a kávé terén, hanem a sörrel és borral is, hűen tükrözve a közép-európai ízek és tradíciók gazdagságát.
Az IPOSZ jelenléte az eseményen azt mutatja, hogy az IPOSZ elkötelezett a kultúra és kereskedelem terén zajló fejlesztések iránt, és támogatja az olyan vállalkozásokat, mint a Hausbrandt, akik hűek a minőséghez és a hagyományokhoz. A megnyitó alkalmat teremtett arra, hogy a résztvevők megünnepeljék a közép-európai kultúrát és kereskedelmet, miközben megerősítették az IPOSZ és a Hausbrandt közötti kapcsolatot.
Az esemény a múlt tiszteletben tartása mellett a jövőbeni együttműködés lehetőségét is felvillantotta. Az IPOSZ részvétele a Hausbrandt E Trieste Közép-európai Kultúra és Kereskedelem megnyitóján nem csak a szemlélődőknek, hanem az egész ipari és kereskedelmi közösségnek is üzenetet hordozott. Az üzenet az, hogy az IPOSZ készen áll arra, hogy támogassa és erősítse a minőséget és a kultúrát a magyar vállalkozásokkal, és örömmel vesz részt az olyan eseményeken, amelyek elismerik és ünneplik a közép-európai értékeket.