Az Ipsos piackutató cég adatai szerint a mintegy öt és fél millió hazai aktív internetező átlagosan heti 15 órát tölt online.
A GKI Gazdaságkutató ZRt. által a több mint 300 cég megkérdezésekor kapott válaszok alapján a következő adatot hozta nyilvánosságra:
Ennek legfőbb oka, hogy a kis cégek – mivel nincsenek megfelelően informálva – nem bíznak az online jelenlét üzleti erejében. Számos kkv azt gondolja, hogy sem ideje, sem szaktudása nem elegendő egy saját weboldal létrehozatalához és folyamatos frissítéséhez, és az ezekhez szorosan kapcsolódó költségvonzati oldalt sem ismerik.
A vállalkozások szempontjából nem elhanyagolható az a tény, hogy az aktív internetezők 88 százaléka vásárlás előtt a neten néz körül – tehát a jövőben azok a vállalkozások lehetnek igazán sikeresek, amelyek felismerik a fogyasztói szokások ilyen irányú változását, és kihasználják az internet nyújtotta lehetőségeket.
A Kreatura Média Kft. legfrissebb szolgáltatásával kívánja ezeket a problémákat megoldani.