17.00-18.00
A digitalizálás milyen lehetőségeket kínál a vevők és a vállalkozások közötti információcsere alakítására, javítására? Gyakorlati példák Halász Norbert alapító, kreatív producer, Zip’s Design Stúdió
Generációelmélet - X, Y, Z generációk fogyasztási szokásai Melyik generációnak milyen termékeket, szolgáltatásokat kínáljunk és HOGYAN? Dr. Hajdú Noémi egyetemi docens, Miskolci Egyetem,
Marketing és Turizmus intézet
![iposz_20221027_20221027_120108_DSC_1023_pp msolata](/storage/upload/2022/11/iposz_20221027_20221027_120108_DSC_1023_pp msolata.jpg)
18.00-18.45
Generációelmélet - X, Y, Z generációk fogyasztási szokásai Melyik generációnak milyen termékeket, szolgáltatásokat kínáljunk és HOGYAN? Dr. Hajdú Noémi egyetemi docens, Miskolci Egyetem,
Marketing és Turizmus intézet
Mindazon résztvevők, akik az előadást követően elküldik az oktatóknak saját honlapjuk linkjét és/vagy Facebook-oldaluk címét, egy külön, ingyenes egyéni tanácsadást kapnak online megjelenésük még hatásosabbá tételéhez. A képzésre ezen az űrlapon lehet jelentkezni. Bármilyen felmerülő kérdésben Rettich Tamás (IPOSZ) készséggel áll rendelkezésükre:
06-30-385-6048,
rettich@iposz.hu
vevokozpontu_szemlelet_december_1_link